Realizacja zamówień 24h

Wsparcie eksperta 8:00–18:00

Faktura / B2B

Tysiące zadowolonych Klientów

Home / Blog / Strona 6

Blog

04.05.25

Behawioralny monitoring mediów – klucz do skutecznej komunikacji i reputacji marki

W dobie natłoku informacji i coraz większej rywalizacji o uwagę odbiorców, tradycyjne metody analizy mediów przestają wystarczać. Firmy, instytucje i marki potrzebują nie tylko wiedzieć, co się o nich mówi, ale przede wszystkim jak treści medialne wpływają na decyzje, emocje i postawy odbiorców. Tu z pomocą przychodzi behawioralny monitoring mediów – innowacyjne podejście, które łączy […]

Czytaj więcej
02.05.25

Czy hejt w internecie może zniszczyć Twoją karierę zawodową? Sprawdź, jak się chronić

W dobie cyfryzacji granica między życiem prywatnym a zawodowym praktycznie się zaciera. Coraz więcej rekruterów, Klientów i partnerów biznesowych szuka informacji o nas w internecie — i to właśnie tam może czekać poważne zagrożenie dla Twojej kariery: hejt. Choć mogłoby się wydawać, że kilka negatywnych komentarzy w sieci to nic poważnego, w rzeczywistości mogą one […]

Czytaj więcej
30.04.25

Hejt na grupach Facebook – jak go rozpoznać i skutecznie z nim walczyć?

Media społecznościowe, w tym grupy na Facebooku, miały łączyć ludzi i wspierać rozwój społeczności. Niestety, w ostatnich latach coraz częściej stają się miejscem, gdzie szerzy się mowa nienawiści, a hejt przenika do codziennych interakcji online. Dotyka on zarówno osoby prywatne, jak i właścicieli firm, moderatorów czy liderów opinii. Jakie są przyczyny hejtu, jakie niesie konsekwencje […]

Czytaj więcej
26.04.25

Marketing szeptany w małej firmie – skuteczna promocja bez wielkiego budżetu

W świecie zdominowanym przez reklamy i płatne kampanie, małe firmy często szukają alternatywnych metod promocji, które będą jednocześnie skuteczne i dostępne finansowo. Jednym z najpotężniejszych narzędzi w rękach małego przedsiębiorcy jest marketing szeptany – strategia, która wykorzystuje siłę autentycznych opinii, rekomendacji i rozmów w sieci. Czy wiesz, że dzięki niemu możesz nie tylko zwiększyć rozpoznawalność […]

Czytaj więcej
21.04.25

Jak usunąć filmik z YouTube? Skuteczna ochrona wizerunku z pomocą specjalistów

YouTube to potężne narzędzie komunikacji, ale również przestrzeń, w której nietrudno o publikację materiałów naruszających Twoje dobre imię, prywatność czy reputację zawodową. Jeśli wideo zamieszczone na platformie zawiera pomówienia, oszczerstwa, obraźliwe komentarze lub inne treści szkodzące Twojemu wizerunkowi, nie jesteś bezbronny. Masz pełne prawo do reakcji, a dzięki wsparciu specjalistów z firmy BOW24, możesz przejść […]

Czytaj więcej
17.04.25

Pomawianie o przestępstwo w komentarzach – jak skutecznie chronić swój wizerunek online?

Pomówienia o przestępstwo w komentarzach i recenzjach stają się poważnym zagrożeniem dla reputacji zarówno firm, jak i osób prywatnych. Wystarczy jedno nieprawdziwe oskarżenie, by utracić zaufanie Klientów, partnerów biznesowych czy społeczności. Jeśli ktoś publicznie przypisuje Ci niepopełnione przestępstwo – np. oszustwo, kradzież, wyłudzanie pieniędzy – nie tylko narusza Twoje dobre imię, ale może też podlegać […]

Czytaj więcej
12.04.25

Jak usunąć fałszywe opinie z Booksy? Skuteczna ochrona wizerunku firmy w sieci

Reputacja online to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe klientów. Serwis Booksy, jako popularna platforma do rezerwacji usług, odgrywa istotną rolę w kształtowaniu wizerunku firm z branży beauty, wellness i usług lokalnych. Niestety, wraz z możliwością publikowania opinii rośnie też ryzyko pojawienia się fałszywych lub szkodliwych komentarzy, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie […]

Czytaj więcej
02.04.25

Brakujące i opóźnione opinie Google – jak odzyskać kontrolę nad reputacją?

Brakujące i opóźnione opinie Google to coraz częstszy problem, z którym zmagają się przedsiębiorcy. Niestety, mimo zapewnień zadowolonych Klientów, wiele recenzji w ogóle się nie pojawia lub jest widocznych z dużym opóźnieniem. To nie tylko frustrujące, ale też wpływa negatywnie na wizerunek firmy i jej wiarygodność. Postaw na profesjonalne wsparcie – wybierz BOW24 Pamiętaj, że […]

Czytaj więcej
30.03.25

Blokada dodawania opinii Google Maps – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców oraz użytkowników indywidualnych napotyka dziś na problem z dodawaniem opinii w Google Maps. Choć system recenzji Google stanowi ważne narzędzie budowania wiarygodności firmy w sieci, coraz częściej dochodzi do sytuacji, w których możliwość wystawienia opinii zostaje zablokowana. Niestety dla firm oznacza to utratę cennego kanału komunikacji z Klientami, a dla samych użytkowników – […]

Czytaj więcej
26.03.25

Jak skutecznie usunąć konto i opinie z Oferteo.pl? Porady ekspertów BOW24

Twoja firma nie chce być już obecna na Oferteo.pl? A może chcesz usunąć nieprawdziwą lub krzywdzącą opinię? Choć Oferteo to jeden z najpopularniejszych serwisów łączących Klientów z wykonawcami usług, nie każda działalność odnosi tam korzyści. Czasem zamiast napływu nowych zleceń pojawiają się nieuczciwe komentarze, działania konkurencji czy po prostu brak dopasowania do modelu serwisu. W […]

Czytaj więcej